dinsdag 31 augustus 2010

Count down

Bijna vakantie! Werkelijk alles wat ik aan het doen ben, gaat met een touch van, doe maar rustig aan, kan wel na de vakantie, zou ik dit nu wel gaan ondernemen, of maar uitstellen.... Nog nooit een beter excuus gehad... Zelfs mijn loopuren zijn gedaald tot een waanzinnig dieptepunt! Na zondag (muddy run met buddy C en dogs) niet meer gelopen, denk dat ik morgen weer ga... misschien donderdag....... HELP HOE WORDT IK WEER FANATIEK !!!! Ik heb behoefte aan een doel en ga er in ieder geval vast over denken! Tips zijn welkom!

1 opmerking:

  1. Hahahaha! Tips, je weet aan wie je het vraagt, hè? ;)

    1. inschrijven voor de marathon van Parijs (en daarna gaan we schandelijk achter de mooie Franse mannen aan!);
    2. volgend jaar toch echt de C42 in Zwitserland gaan lopen (en daarna gaan we schandelijk achter de Zwitserse mannen aan);
    3. de DisneyWorld Marathon in Januari 2012 in je planning opnemen (en daarna gaan we schandelijk achter de Disneyfiguren aan...OK, hier klopt iets niet... ;) ).

    BeantwoordenVerwijderen