zondag 27 februari 2011

blessure

Waarschijnlijk is het de Sartorius die opspeelt. Het sporten, lopen en zwemmen, ging heerlijk. Een hele mooie halve in Schoorl, daarna nog een snelle interval met collega's, tot het vorige week donderdagavond ineens niet goed ging. Tijdens een rustig duurloopje, ong. 12 km, begon al tijdens het lopen, mijn bovenbeen klachten te geven. Toen ik het vorige week zondag nog even rustig wilde proberen, heb ik het al na vijf minuten opgegeven. Afgelopen maandag kon ik bij de sportmasseur terecht, in de hoop dat het been weer vlot als vanouds zijn werk zou doen.. Helaas na een paar dagen begon ook de lies klachten te geven. What's up! Heel de week helemaal niets gedaan en zaterdag ochtend weer een behandeling. Een korte shopsessie eindigde 's middags met behoorlijke klachten, dus ook vandaag maar weer niet gelopen... Heb wel even gezwommen. De beweging heeft me geloof ik wel goed gedaan. Ben druk aan het smeren en hoop maandag of dinsdag weer even rustig te lopen.. Nog 6 weken voor Parijs... De klok tikt, de km moeten toch wel gemaakt worden.. Help Help Help, iedere goede tip is welkom!  nb.... rust, not a good tip :)

1 opmerking:

  1. Hoi Annet, hoor net via Christel dat je mogelijk Parijs niet gaat lopen. Da's balen zeg. Hopelijk ben je toch nog op tijd hersteld zodat je toch naar Parijs kunt gaan. Veel sterkte/succes!!

    ps: mocht je Parijs laten schieten zou je een hardloopvriend van mij blijf kunnen maken met je nummer. Laat maar even weten

    groeten!!
    RR

    BeantwoordenVerwijderen